2009 Január – A végítélet hónapja

Pontosan kilenc nap telt el a halálom óta, amikor elkezdődött az újév. Kilencedik napja senyvedtem a pokol bugyraiban nem látva egy fénynyalábot sem magam körül. Fogalmam sem volt hol vagyok, vagy minek vagyok egyáltalán. Nem akartam senkit és semmit, csak minél gyorsabban túl lenni a napokon, hogy legyek messze, nagyon messze innen. A szilveszter életem legkatasztrofálisabb újév nyitója volt, ahogy a születésnapomat sem menthette meg egy vad csókcsata, egy számomra tökéletesen jelentéktelen emberrel. Csak még mélyebbre taszított, mert megéreztem mennyivel más, hogy szív nélkül ez mit sem ér. Az én szívem, pedig akkortájt elveszett; ha a Földön volt még, tudom kinél kereshettem volna, ha nem biztos voltam benne, hogy örökre eltűnt. Pozitívum: Féltettek. Soha ennyien nem álltak még mellém, mögém, elém, ha össze akartam zuhanni, mindig ott termett valaki, hogy felsegítsen.

2009 Február – A hedonizmus hónapja

Eseménytelen egy hónap volt, pedig soha annyit nem voltam társaságban, mint ekkor. Máig nem értem, hogy voltam képes a munkámat elvégezni, heti 3-4 buli és 10-15 üveg bor mellett. Rászoktam a dohányzásra is, és nem tudtak volna olyat mutatni, amit ne próbáltam volna ki. Mindent elkövettem azért, hogy a létező összes embert kizárjam a világomból, egyedül akartam maradni, csak egy cél vezérelt, veszíts el mindent! Családot, barátokat, munkát, egészséget, érzelmeket, gondolatokat, a totális lenullázódás lebegett csak a szemem előtt. Minden napot azonosnak vágytam, egy orwelli világot vizionáltam, az egyetlen dolog, aminek szükségét éreztem a teljes egyéniségvesztés. Pozitívum: Zsani. Még bőven szerelmes voltam és mégis azt mondhatom, soha senki az életemben nem csókolt még olyan érzékien, olyan lüktető erővel, mint ő. Kár, hogy soha többet nem láttam.

2009 Március – A kétségbeesés hónapja

Teljes csődtömegnek éreztem magam, még a legegyszerűbbnek tűnő dolgot sem sikerült véghezvinnem. Jellememből fakadóan nehezen bántok meg embereket, tudomásom szerint nincs ellenségem, és arról sem tudok, hogy valaki szívből utálna. Így viszont rettentően nehéz elmarni magad mellől az embereket, pedig mindent megtettem. A családommal igyekeztem a lehető legkevesebbet kommunikálni, a barátaimmal nem foglalkoztam, a munkatempómból visszavettem és kínosan ügyeltem arra, hogy még véletlenül se látszódjon az arcomon semmiféle érzelem. És mégsem változott meg senki, még egy rohadt szúrós megjegyzést sem kaptam. Ha így hát így, új tervet eszeltem ki. Ha a család nem távolodik, majd én eltávolítom magam. Ha már az emberek nem tágítanak mellőlem, majd megyek én. Ha már nem rúgnak ki, felmondok. És kimegyek Angliába. Egészen felvillanyozott a terv, hogy teljesen új életet kezdek, minden emlékemet hátrahagyva és egy csöppet sem zavart, hogy ez csak menekülés. Nem akartam megoldani a problémámat, eszemben sem volt, csak távol akartam lenni tőle. Pozitívum: Örömmámor. Három hónapnak kellett eltelnie ahhoz, hogy ha csak egy pillanatra is de elmosolyodjak. Őszintén. A pillanat, amikor eldöntöttem, itt hagyok mindent ami volt, és az hogy végre menekülő utat találtam, igazán boldoggá tett.

 

 

Szerző: Tanár_Úr  2010.01.03. 14:50 4 komment

Címkék: érzelem fájdalom szenvedés kín menekülés kétségbeesés zavar veszteség távolodás

A bejegyzés trackback címe:

https://azurkek.blog.hu/api/trackback/id/tr491641893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.03. 21:57:09

Akkor azért nem így hallottam tőled ezeket a sztorikat, mert el akartál marni magad mellől?

Amikor én mindenki a halál faszára kívántam (szó szerint, tényleg így volt), akkor azért martam el őket, mert egyedül sokkal kényelmesebb, nyugodtabb elmúlni, elporladni, kidögleni.
De én azt vettem észre, hogy az emberek akkor kevésbé veszik észre a környezetükben lévőkön végbemenő változásokat, hogyha azok a közelükben vannak. A lakótársaim nem vették észre hogy összezuhanok, lefogyok és begolyózom. Az apám kicsit, olyanok akik meg évente kétszer láttak azok megriadtak tőlem. Úgyhogy lehet nem jó taktika a megdögléshez az, hogy mindenkit lekoptassunk.

A menekülés nem tudom mennyire megoldás, a probléma megmarad, csak nem kell vele szembesülnöd. Bár én is erre készülök azzal hogy külföldön akarok tanulni, ha sikerül kijutnom, majd kiderül mennyire szőnyeg alá söprés a dolog :)

Tanár_Úr · http://azurkek.blog.hu/ 2010.01.04. 20:12:24

@Artsuhtaraz: Nem téged akartalak személy szerint elmarni, hanem mindenkit. Úgy gondoltam senki nem érthet meg, mert ez túlmutat minden emberi érzésen és csak én tudom megélni. Talán attól tartottam, hogy valaki átérzi a problémám és kénytelen leszek megosztani vele a szenvedésemet. Én akartam végigvinni, bele akartam halni és minden segítő kéz csak a megmentésemet szolgálta volna. Én pedig nem akartam megmenekülni.

És igazad van, hülyeség volt több okból is. Egyfelől olyan barátaim vannak akik nem hagyták volna, másfelől ha elmenekülök, az is csak látszatmegoldás; a sebre rakhatsz ezer dolgot, hogy eltakarja, attól azt még tudod hogy nem múlt el, nem kell feltétlenül látnod hozzá, minden mozdulatodnál érzed, hogy ott van...

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.05. 00:14:49

@Tanár_Úr:
Ha pedig valaki megért és meg kell vele osztanod a problémádat, akkor elkezdesz hozzá kötődni. Ismerős :)

Tanár_Úr · http://azurkek.blog.hu/ 2010.01.05. 23:12:12

@Artsuhtaraz: Most éppen örülök, hogy valaki megért :) Változnak az idők...
süti beállítások módosítása