Szerettem a magányt. Vagy inkább meggyőztem magam, hogy nekem ez így jó. Vitathatatlanul kellemesebb érzés volt, mint nap mint nap csikkhegyekbe pöckölni a parazsat bámulva ki az ablakon a végtelen távolba, pillanatnyi élvezet nélkül kortyolni az egyedüllét fájdalmától keserű lőrét, kíntól összefacsarodott szívvel vonaglani a szeretetből kiürült ágyban, s őrlődni semmitől semmiig, üres napokkal töltött hetek láncolatában. A magánnyal kötött kölcsönös elfogadási szerződésem ugyan enyhített a panaszokon ,és tünetmentesített a gyötrelmek alól, de megoldást nyújtani nem tudott. Hiába mondják, nekem hogy az idő minden sebet begyógyít, a halál számomra nem jelenti egy probléma orvoslását. Márpedig kezelés nélkül nem a betegség múlik el, hanem a páciens. Márpedig én továbbra sem fogom elfogadni a sors által kínált lelki eutanáziát. Inkább fájjon megint egy kicsit, minthogy sztoikus nyugalommal, küzdelem nélkül megbékéljek a bukással. Szükségesem volt parkoló pályára tenni magam, csak mint eddig minden esetben,- hol egyedül, hol párban, de- túl sokat időztem az érzelmi sztráda leállósávjában, hamarabb kellett volna indulni. Most újra nekivágok, és remélem végre megtalálom az útjelző táblát, amit annyira keresek.

 

 

Szerző: Tanár_Úr  2011.10.20. 20:30 Szólj hozzá!

Címkék: érzelem boldogság szenvedés remény magány akarat küzdelem váltás

A bejegyzés trackback címe:

https://azurkek.blog.hu/api/trackback/id/tr373318474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása